dilluns, 15 de desembre del 2008

HISTÒRIES DEL PARADÍS




Hem treballat diferents textos de i sobre Xavi Sarrià.
Ací trobareu els diferents enllaços que he utilitzat per trobar el material i que voldria que visitàreu per comentar-los al post:

El blog de Xavi Sarrià

El web del llibre

El blog del fotògraf que preparà el material gràfic

El blog del grup OBRINT PAS

Al mateix temps com que també treballem a valencià els mitjans de comunicació, vull que vegeu on i com es construeix la realitat actual.També teniu un parell de videos de actuacions i les presentacions de la televisió
Podeu adobar-ho (perquè sense voler-ho sembla una recepta de foment de la lectura), amb un parell de videos d'actuacions i les presentacions de la televisió de Catalunya. D'aquesta manera ja podeu servir-ho a taula.Es a dir, per acabar, llegirem les dues històries que estan penjades a Internet: Por i suburbi



Ara ja heu escoltat el grup i també llegit el primer conte, comenteu-lo. Què us ha semblat? Què podeu dir de l’autor? Del que fa a Internet?

7 comentaris:

  1. Aquest llibre esta molt interesant, m'ha encantat com conta llibre quan está dins del armari i comença a parlar amb la seua conciencia. El llibre es molt realista, contat amb sinseritat com es la vida realment, sense ningún canvi, amb la realitat per davant.

    Despres de tot açò, espere trobar temps per a poder llegir-lo.


    M'ha paregut molt intesant que tinga una pagina web-blog per a que tots els lectors i joves que segueixen a Xavi als seus concerts, puguen comentar-li sobre aquest llible el que els a paregut. Aquest blog no sols es per a els españols, sino per tota Amèrica del Sud, també puguen seguir-lo, ja que son uns grans seguidors de la seua música.

    ResponElimina
  2. Aquest conte m'agradat molt perquè és molt realista,explica tant bé el que passa dins del aramari que pareix que estigues allí dins observant el que està succeïnt.No es sols un conte,sinó que en la vida real als EEUU aquest "conte" és fa realitat,per desgràcia.

    M'ha paregut molt bé que tinga aquest bloc per a que els joves s'interessen per les obres i contes què hi han en la nostra llengua.

    Jo sòls he llegit "Por" però com em va agradar tant lo més segur es que hem compre el llibre per a llegir-lo a l'estiu.

    Aprofitant la ocasió de estar açí a aquest bloc m'agradaria comentar per damunt la seua mùsica que també ens agrada molt,em pareix extrany i interessant què hi fagen cançons amb la nostra llengua,i què les senten per tot el món.

    ResponElimina
  3. Aquesta hisòria "POR" del llibre Histories del paradis ma semblat molt bé per la forma de contar com es troba en la situació de por angustia de no saber el que fer en un lloc fosc i sense llum.
    Aquesta història per a mi a sigut com un monoleg per que parla ell sol es demana opinions a ell com per ejemple xille o no? isc de l'armari o no? cosses com estes son el que m'agradat.
    magradaria llegir més aquest llibre pero no se si podria per que em costa molt llegir no es úna passió i més ara en plena època de estudi, quant si que m'agradaria llegir-lo seria al estiu ja que tinc tant de temps lliure i cuant no se que fer em fique a llegir.

    ja que estic en aquest blog aprofite per dir-te que e sentit algunes cançons teues i ma'n agradat molt.

    besets

    ResponElimina
  4. Hola, la història de Por ha estat bé; m'ha fet pensar en el que passen les persones que estan o han estat en la guerra, a més d'entretindre'm. el llibre té bona fama, amb tots els comentaris, entrevistes a l'autor etc. que hem treballat en classe, a més això del fet que estiga en valencià.
    En quant als comentaris de periodistes al llibre i al propi autor, paréix que hi vaja a ser un èxit a nivell autonòmic. També hem revisat una entrevista a l'autor, on hem aprés la manera de la qual està escrit el llibre, fent viatges etc.
    en resum: ara quan acabem la temporada d'exàmens, a llegir Històries del paradís.

    ResponElimina
  5. Aquest fragment del llibre Històries del paradís m'ha agradat molt. Por ha estat molt bé perquè conta la història de manera clara i directa i fa que s'entenga fàcilment, és a dir,ho comprens tot perfectament.
    El conte et fa que et fiques en el paper del personatge i és tracta d'una història realista.
    No hi ha fantasía per ningun lloc.
    En definitiva, m'ha agradat, el llibre deu de estar molt bé!
    NEUS

    ResponElimina
  6. El conte de "Por" del llibre "Històries del paradís" està molt bé perquè el conta d'una forma molt clara i comença a contar-lo directament de la part en que t'explica el més important de la història, que és el que li està passant al xaval que s'amaga.
    El conta d'una manera tan clara que pareix que t'estiga passant a tu.
    Parla de coses que passen en alguns llocs que a vegades desconeguem.
    A mi m'ha agradat molt eixe fragment perquè és molt real.
    Jo anime a que llegiu el llibre "Històries del paradís".

    ResponElimina
  7. El conte POR esta be però no le entes molt perque quasi tota es dins d'un armari de l'aula.
    Pero per a ser un conte esta molt be.
    Cada cosa que fa el protagonista esta molt ben contada.Pero hi han coses que no tenen sentit.
    Pero per a estar escrit en valencia esta molt be per a que la llengua no deixe d'escriures.

    ResponElimina